Η ομάδα ρομποτικής του 47ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου απέσπασε την 3η θέση στην Κρήτη, από τις 19 ομάδες που αγωνίστηκαν στον περιφερειακό τελικό του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής για μαθητές Δημοτικού που διεξήχθη στα Χανιά το Σάββατο 5/3/2016.
Αξίζει να αναλογιστεί κανείς ότι είχαμε στη διάθεσή μας μόνο ένα μικρό kit με Lego και καταφέραμε να βγούμε το πρώτο σχολείο στην Κρήτη, καθώς οι δύο πρώτες ομάδες ήταν από εργαστήρια ρομποτικής.
Το έργο Προσομοιωτής Βαρύτητας σε 3 μέρη του ηλιακού συστήματος κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις και για μόλις μια θέση να μην περάσει στο μεγάλο τελικό της Αθήνας. ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά μας για την άψογη συμμετοχή.
Ευχαριστούμε τον κο Λαδάκη Μανόλη για την ευγενική παραχώρηση του βαν που μας μετέφερε στα Χανιά
Παρουσίαση Project:
Scratch πρόγραμμα:
Video με το ρομπότ σε δράση
Photo
Ο αστροναύτης Gizmo μπορεί να πετάξει με τον πύραυλό του σε 3 γωνιές του ηλιακού συστήματος: τον πλανήτη γη, τη σελήνη και τον Πλούτωνα. Ο παιχνιδιάρης Gizmo ανεβαίνει μια σκάλα 22m και πέφτει από ψηλά, για να δει πόσο χρόνο χρειάζεται μέχρι να φτάσει στο έδαφος.
Αξίζει να αναλογιστεί κανείς ότι είχαμε στη διάθεσή μας μόνο ένα μικρό kit με Lego και καταφέραμε να βγούμε το πρώτο σχολείο στην Κρήτη, καθώς οι δύο πρώτες ομάδες ήταν από εργαστήρια ρομποτικής.
Το έργο Προσομοιωτής Βαρύτητας σε 3 μέρη του ηλιακού συστήματος κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις και για μόλις μια θέση να μην περάσει στο μεγάλο τελικό της Αθήνας. ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά μας για την άψογη συμμετοχή.
Ευχαριστούμε τον κο Λαδάκη Μανόλη για την ευγενική παραχώρηση του βαν που μας μετέφερε στα Χανιά
Παρουσίαση Project:
Scratch πρόγραμμα:
Video με το ρομπότ σε δράση
Photo
Ο αστροναύτης Gizmo μπορεί να πετάξει με τον πύραυλό του σε 3 γωνιές του ηλιακού συστήματος: τον πλανήτη γη, τη σελήνη και τον Πλούτωνα. Ο παιχνιδιάρης Gizmo ανεβαίνει μια σκάλα 22m και πέφτει από ψηλά, για να δει πόσο χρόνο χρειάζεται μέχρι να φτάσει στο έδαφος.
Λόγω της διαφορετικής επιτάχυνσης της βαρύτητας, ο χρόνος αυτός διαφέρει από πλανήτη σε πλανήτη.
-----------------------------
Αρχικά επιλέξτε έναν πλανήτη που θέλετε να μεταφέρετε τον Gizmo μεταφέροντας τον μοχλό του ρομπότ να κοιτάει στην κατεύθυνση των πλανητών. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί εκτόξευσης κι ο αστροναύτης θα μεταφερθεί εκεί με τον πύραυλό του και θα ανεβοκατεβαίνει τη σκάλα μετρώντας το χρόνο που χρειάζεται για να πέσει ως το έδαφος.
---------------------------------
Ρομπότ:
Όταν φτάσει ο πύραυλος σε έναν πλανήτη μπορείτε να ενεργοποιήσετε την προσομοίωση της ελεύθερης πτώσης του Gizmo στο ρομπότ μας. Για να ενεργοποιήσετε το ρομπότ πατήστε είτε το κουμπί Robo (πράσινο) από το Scratch, είτε φωνάξετε πολύ δυνατά στο μικρόφωνο του υπολογιστή.
Αφού φτάσει στο κατώτερο σημείο της πτώσης, θα πρέπει να επαναφέρετε (reset) τον αστροναύτη στην πάνω θέση του ρομπότ περνώντας το χέρι σας μπροστά από τον αισθητήρα απόστασης. Στη συνέχεια μπορείτε να επαναλάβετε την ελεύθερη πτώση.
Παρατηρήστε ότι στον πλανήτη Πλούτωνα, όπου η επιτάχυνση της βαρύτητας είναι πολύ μικρή, η ελεύθερη πτώση στο ρομπότ γίνεται πολύ αργά, ενώ στους άλλους πλανήτες γρηγορότερα.
===========
Το έργο δημιουργήθηκε από τους παρακάτω μαθητές της ΣΤ τάξης:
Αποστολάκη Φρόσω
Λαδάκης Κωνσταντίνος
Πλεξουσάκης Γιάννης
Συμιανάκης Νίκος
Τζωρμπατζάκης Γιώργος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου