Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Δ Ταξη - Το σχολείο μου


Τα παιδιά του Δ3 στα πλαίσια του μαθήματος ΤΠΕ με τον κειμενογράφο έγραψαν εκθέσεις για το σχολείο τους, τις οποίες είχαν γράψει με την δασκάλα τους.
-------------------------------------
Το όνομα του σχολείου μου είναι 47 Δημοτικό σχολείο και βρίσκεται στον Άγιο Ιωάννη στο Ηράκλειο Κρήτης. Έχει χτιστεί πρίν περίπου 15 χρόνια. 
Μπαίνοντας στην αυλή αντικρίζεις ένα διώροφο σχολείο με πολύχρωμους τοίχους. Δύο ξύλινοι κάδοι στις γωνιές να σε περιμένουν τα σκουπίδια. Απέναντι υπάρχουν πολλές βρύσες για να πίνουμε νερό το καλοκαίρι. Το σχολείο μας είναι καινούριο, έχει μια μεγάλη βεράντα, υπέροχες τάξεις και ένα γήπεδο μπάσκετ. Από δίπλα υπάρχουν γύρω γύρω παγκάκια. 
Πρίν μπεις μέσα βλέπεις μια τεράστια πόρτα, που σε οδηγάει μέσα. Όταν μπαίνεις βλέπεις ένα φωτεινό διάδρομο, από δεξιά βλέπεις την αίθουσα των δασκάλων και της διευθύντριας αριστερά είναι η αίθουσα θεατρικής αγωγής και της μουσικής. Όταν είμαι στο σχολείο είμαι χαρούμενη γιατί εκεί είναι όλοι οι φίλοι μου και η αγαπημένη μου δασκάλα. Όλες οι αναμνήσεις μου είναι χαρούμενες γιατί πάντα οι φίλοι μου με βοηθούσαν. 
Λάουρα Ντραγκότι, Δ3
----------------------------------
   Tο σχολείο μας ονομάζεται 47 δημοτικό σχολείο Ηρακλείου που βρίσκεται στην περιοχή Άγιου Ιωάννη στο Ηράκλειο. Χτίστηκε  πριν 15 περίπου χρόνια.
    Μπαίνοντας στη μεγάλη αυλή αντικρίζεις τα παιδιά που παίζουν οταν βρέχει κάτω απο το υπόστεγο. Υπάρχουν μικρές βρύσες που τις χρησιμοποιούμε στο να πλένουμε τα χέρια μας και να μπορούμε να ξεπλένουμε τα πινέλα μας, έπειτα  ακολουθάμε τον μεγάλο διάδρομο που μας οδηγεί σε πολλές καθαρές κι περιποιημένες τάξεις, η  πρώτη τάξη ήταν Θεατρικής Αγωγής, μια μικρή τάξη μουσικής, υπολογιστών, εικαστικών και οι τάξεις διδασκαλίας. Μέσα σε αυτές τις τάξεις υπάρχουν δυο ακόμα  αίθουσες, η πρώτη αίθουσα είναι της διευθύντριας όπου όλα τα παιδιά  π
 ηγαίνουν και της δίνουν ζωγραφιές. Η άλλη αίθουσα είναι των δασκάλων οπού εκει κάθονται  οι δασκάλοι,εχουν και νώστιμες λιχουδιές.
    Όταν βρίσκομαι σε αυτό το σχολείο νιώθω πολύ όμορφα γιατί ειμαί μαζί με τους συμμαθητές μου και την αγαπημένη μου κυρία .
Δήμητρα και Χριστιάννα
------------------------------------
  Το σχολείο μου λέγεται 47 Δημοτικό σχολείο Ηρακλείου και βρίσκεται στον Άγιο Ιωάννη. Χτίστηκε περίπου πριν 15 χρόνια.
   Μπαίνοντας βλέπεις πολλούς βαμμένους τοίχους στην αυλή. Επίσης έχουμε ένα μεγάλο γήπεδο μπάσκετ. Γύρω γύρω υπάρχουν πολλά παγκάκια και διαθέτει μία κάτω αυλή. Έχει και πολλούς ξύλινους κάδους, βρύσες και ένα παρτέρι. Αριστερά βλέπεις ένα μεγάλο υπόστεγο που πάμε εκεί όταν βρέχει. Τις ζεστές μέρες υπάρχει ένας μεγάλος πλάτανος και πηγαίνουμε απο κάτω για να
δροσιστούμε.
   Απο μέσα έχει τέσσερις σκάλες που δύο πάνε στο υπόγειο και δύο που πάνε στον πρώτο όροφο. Έχουμε και ένα ασανσέρ. Υπάρχει ακόμα μία βιβλιοθήκη, εργαστήριο εικαστικών και
κάτι τεράστιοι διάδρομοι σε οδηγούν στο γραφείο της διευθύντριας.
     Νιώθω ότι δεν μπορώ να φύγω από αυτό το σχολείο μετά από αυτά που πέρασα
 με τους φίλους μου και δεν μπορώ να το αποχωριστώ.

Γιώργος Συλιγάρδος
----------------------------------------
   Το σχολείο μας ονομάζεται 47ο δημοτικό και βρίσκεται στο Ηράκλειο Κρήτης στην περιοχή Άγιος Ιωάννης. Χτίστηκε περίπου το 2000.
    Μπαίνοντας μέσα αντικρίζεις το διώροφο σχολείο και τους πολύχρωμους τοίχους που τους βάψαμε μόνοι μας εμείς τα παιδιά. Έχει επίσης και βρύσες που βγάζουν καθαρό νερό και με αυτό πίνουμε, ξεπλενόμαστε το καλοκαίρι, ξεπλένουμε τα χτυπήματα μας και πλένουμε τα πινέλα μας. Στα τσιμεντένια παγκάκια κάθονται τα παιδιά όταν τρώνε ή όταν θέλουν να ξεκουραστούν. Το πάτωμα είναι φτιαγμένο από μαύρη πίσσα, τα παγκάκια είναι φτιαγμένα από τσιμέντο όπως και οι τοίχοι και το υπόστεγο μας έχει κάτι κόκκινες κολόνες. Το εντυπωσιακό του είναι ότι όταν πέφτεις στην πίσσα μπορεί να ανοίξει μέχρι και το κεφάλι σου.
   Μια τεράστια πόρτα σε οδηγεί μέσα στο σχολείο. Μπαίνοντας μέσα βλέπεις έναν μακρύ διάδρομο. Δεξιά βλέπεις την πόρτα του κυλικείου. Αριστερά είναι η αίθουσα πολλαπλών, ποιο μέσα στα δεξιά σου είναι το γραφείο των δασκάλων και το γραφείο της διευθύντριας.
   Νιώθω χαρά που θα είμαι με τους φίλους μου όλη τη χρονιά!

     Μέλπω & Έλλη
-----------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου